tel. +48 535 206 088, tel. 83 377 82 21 sklep@najlepszyekogroszek.pl rejestracja | logowanie
Wiele osób zastanawia się nad przejściem na opalanie kotłów ekogroszkiem, rozważając wszystkie „za” i „przeciw”, aby wybrać rozwiązanie jak najbardziej odpowiadające indywidualnym preferencjom.
Zastanawiając się nad doborem odpowiedniego ekogroszku, warto zwrócić uwagę przede wszystkim na parametry tego opału. Jednym z najważniejszych jest kaloryczność, której nie należy mylić z ciepłem spalania.
Dym jednoznacznie kojarzy się ze zjawiskiem negatywnym, podczas gdy stanowi tak naprawdę bardzo kaloryczny produkt, który może poprawić efektywność palenia w piecu.
Właściciele domków jednorodzinnych stoją często przed trudnym wyborem, jakim jest dobór odpowiedniego rodzaju paliwa do kotłów grzewczych. W ostatnich latach szczególną popularność zyskały głównie dwa rodzaje.
Jeżeli przekonały Was zalety pelletu i zastanawiacie się nad tym źródeł opału w swoich domach, to warto przemyśleć zakup odpowiedniego kotła.
Coraz popularniejszy wśród rodzimych konsumentów ekogroszek może z powodzeniem zastąpić tradycyjny węgiel. Nadaje się bowiem do klasycznych kotłów zasypowych, jak też może być wykorzystany przy kotłach retorowych. Co do zasady materiał ten jest jednak przeznaczony typowo do kotłów na ekogroszek, zapewniając odpowiednią wydajność pracy urządzenia. Jak prawidłowo eksploatować urządzenie? W jaki sposób ustawić kocioł? Oto kilka podpowiedzi...
Właściwości, które posiada ekogroszek sprawiają, że jest to coraz chętniej wybierany materiał opałowy w Polsce. Bardzo dobra kaloryczność, wysoka wydajność, a także bezpieczny skład wpływają na zmiany w zachowaniu konsumentów. Osoby, które do tej pory korzystały z tradycyjnego węgla, zaczynają przychylnie patrzeć na ekogroszek...
Użytkowanie kotła opalanego pelletem jest rozwiązaniem bardzo praktycznym, głównie z uwagi na bardzo dobre właściwości tego paliwa. Dla zagwarantowania bezpiecznego i bezproblemowego zasilania pieca konieczne jest zapewnienie stałego – zgodnego z zapotrzebowaniem – dostępu paliwa...